Cerinţele faţă de nivelul serviciilor IT sunt în continuă creştere, şi pentru a menţine calitatea la standarde europene sunt necesare îmbunătăţiri permanente în procesele şi condiţiile de lucru. Pentru a ne conforma tendinţelor, în anul 2014 a fost deschis noul IT Service Centru care răspunde la cele mai înalte standarde ale partenerilor globali, şi reprezintă:
- 40 de specialişti de calificare înaltă, instruiţi pe toate continentele conform programelor vendorilor de top
- Standuri pentru testarea echipamentelor şi a programelor software de ultimă generaţie
- Laboratoare tehnice pentru simularea noilor soluţii în mediile informaţionale a clienţilor noştri
- Inventar de piese de schimb în valoare de peste $300.000, pentru oferirea celui mai înalt nivel de deservire (SLA)
- 8 echipe mobile pentru deservirea clienţilor pe întreg teritoriul Moldovei
Pentru asigurarea unei interacţiuni eficiente cu clientul se foloseşte serviciul automatizat de suport tehnic (
Service Desk) bazat pe stantadele ITIL şi managementul calităţii ITSM, metodologie de înaltă referinţă la nivel mondial. Informaţia clientului este tratată conform standardului ISO 27001 a securităţii informaţionale.