Apple service

IT SERVICE - CENTRUL DE SERVICII CREAT CONFORM STANDARDELOR EUROPENE
Centrul de service "IT Service", al companiei SC DAAC System Integrator SRL, singurul Furnizor de service autorizat Apple în Republica Moldova, care oferă reparaţii oficiale, de garanţie şi post garanţie a produselor Apple.

Serviciile de reparaţii şi întreţinere, certificate de către Apple, sunt furnizate pe baza centrului de service "IT Service ", creat şi funcţionând în conformitate cu cele mai bune  practici şi standarde internaţionale ale ISO9001, ISO27001, ITIL. Specialiştii tehnici ai centrului "IT Service" se antrenează permanent la Apple. Pentru a efectua reparaţii, se folosesc unelte speciale şi materiale obţinute de la producător.
 


Servicii de garanţie

"IT Service" furnizează servicii de garanţie pentru produsele Apple în conformitate cu "Garanţie limitată Apple timp de 1 (un) an, exclusiv pentru produse marca Apple", care garantează absenţa defectelor materiale şi calitatea de fabricare a dispozitivelor şi accesoriilor hardware Apple, conţinute în ambalajul original, în condiţii normale de utilizare, în conformitate cu manualele de utilizare ale Apple, specificaţiile tehnice şi alte recomandări publicate, pentru 1 (UN) AN de la achiziţionarea iniţială de către utilizatorul final în reţeaua de magazine. 

Dacă, în perioada de garanţie, înaintaţi o solicitare către centrul de service "IT Service" în conformitate cu această garanţie, acesta, conform instrucţiunilor Apple, poate alege una dintre următoarele variante:

(i) să repare Produsul Apple, folosind piese noi sau utilizate anterior, echivalente cu unele noi în ceea ce priveşte performanţa şi fiabilitatea sau

(ii) să înlocuiască Produsul Apple cu acelaşi model (sau, cu acceptul dvs., cu un produs cu funcţionalitate similară), compus din piese noi şi/sau din piese utilizate anterior, echivalente cu unele noi în ceea ce priveşte performanţa şi fiabilitatea.

Actualmente, centrul de service "IT Service" oferă servicii pentru următoarele produse Apple: iPhone (începând cu iPhone 7), Mac (iMac, MacBook, Mac mini), AirPods şi iPad, dar lista de modele se extinde constant în baza politicii regionale Apple.

Deservim produsele Apple care se încadrează în garanţie sau post-garanţie, cu excepţia acelor cazuri care se limitează de Apple (consultaţi operatorul centrului de service "IT Service").

Important! Apple poate limita furnizarea serviciului de garanţie pentru iPhone şi iPad, furnizându-l numai în ţara în care Apple sau distribuitorii autorizaţi Apple au făcut vânzarea iniţială a produsului Apple. Serviciile pentru iPhone sau iPad trebuie să fie efectuate numai de Apple sau de Furnizorii autorizaţi de servicii Apple.

Termeni de reparare

Garantăm, că orice reparaţie a unui produs Apple va fi finalizată într-o perioadă care nu depăşeşte 14 zile, cu excepţia cazurilor în care întârzierea reparaţiei a fost cauzată de alte motive, care nu au fost sub controlul centrului de service "IT Service".

Cum să aflaţi dacă produsul Dvs. se încadrează în garanţie

În cazul în care, produsul Dvs. Apple trebuie să fie deservit sau reparat, site-ul de verificare a garanţiei vă va ajuta să aflaţi dacă, produsul se încadrează în service în garanţie şi care service centru să contactaţi.

Pentru a verifica dacă garanţia pentru produsul Dvs. Apple este validă, deschideţi pagina web de verificare a garanţiei (https://checkcoverage.apple.com/ro/ro) şi introduceţi numărul de serie al dispozitivului. Veţi vedea detalii despre produs:

  • Data efectivă a achiziţiei
  • Asistenţă tehnică prin telefon
  • Dreptul la întreţinere şi reparaţii
  • Dacă funcţionează AppleCare+

Informaţiile privind dreptul de service descrise în Sistemul de gestionare a drepturilor de service Apple se aplică din data achiziţiei, care este determinată conform informaţiilor disponibile la Apple. Exactitatea acestor informaţii depinde de faptul, dacă produsul a fost înregistrat, când sa întâmplat asta şi dacă a fost achiziţionat de la un distribuitor autorizat Apple sau de la Apple Store.

Programe de înlocuire şi reparaţii extinse

Centrul de service “IT Service”, furnizează de asemenea servicii de înlocuire şi reparare extinse furnizate de Apple. Abonaţi-vă la pagina noastră în Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi Programe de reparaţii extinse furnizate de Apple.

Înainte de service, un produs Apple este inspectat pentru a se asigura că se respectă termenii Programului de reparare extins.

Durata serviciului poate varia în funcţie de tipul şi disponibilitatea pieselor de schimb.
 


Servicii post garanţie

În cazul unei defecţiuni a produsului Dvs., cauzată de încălcarea regulilor de funcţionare a produsului sau după expirarea garanţiei de bază a Apple, centrul de service "IT Service" va repara produsul exclusiv cu piese originale Apple, în cel mai scurt timp posibil, utilizând echipamente certificate.

De asemenea, ca parte a serviciilor de post-garanţie, oferim servicii precum diagnosticarea, profilaxia, reinstalarea MacOS/iOS, Backup şi multe altele, în funcţie de tipul de dispozitiv:

iPhone
- Diagnostice
- Înlocuire

  • display
  • baterie
  • camera din spate (principală)
  • Taptic Engine

Mac
- Diagnostice
- Înlocuirea tuturor modulelor

iPad
- Diagnostice

Preţurile pentru deservirea produselor aflate sub post-garanţie, le concretizaţi cu managerii centrului de service "IT Service".

Feriţi-vă de piese contrafăcute!

Este posibil ca unele adaptoare de alimentare şi baterii contrafăcute şi produse de terţe părţi să nu fie proiectate în mod corespunzător şi să provoace probleme de siguranţă. Pentru a vă asigura că primiţi o baterie Apple autentică la o înlocuire a bateriei, vă recomandăm să apelezi la un Furnizor de service autorizat Apple. Dacă aveţi nevoie de un adaptor înlocuitor pentru încărcarea dispozitivului Apple, vă recomandăm să obţineţi un adaptor de alimentare Apple.

De asemenea, este posibil ca afişajele înlocuitoare neoriginale să aibă o calitate vizuală compromisă şi să nu funcţioneze corespunzător. Reparaţiile de ecran certificate de Apple sunt efectuate de experţi de încredere, care folosesc piese de schimb Apple originale.
 


Înainte de predarea dispozitivului

Urmaţi aceşti paşi înainte de a preda dispozitivul la centrul de service "IT Service":

Pregătirea computerului Mac pentru service 

Efectuarea unui backup este o componentă importantă a pregătirii computerului Mac pentru service, înainte de al preda către specialiştii "IT Service". Time Machine simplifică efectuarea backupurilor şi restaurarea tuturor fişierelor. Există şi alte metode de a face backup. Află cum să faci backup unui computer Mac. Apple, precum şi centrul de service "IT Service" nu este responsabil pentru pierderea de date.

Înainte de predarea dispozitivului iPhone, iPad

Face-ţi un backup pentru dispozitivul iOS.

Trebuie să aveţi la îndemână ID-ul Apple şi parola asociată. Pentru anumite reparaţii aveţi nevoie de parola asociată ID-ului Apple pentru a vă şterge dispozitivul şi a dezactiva funcţia Găsire iPhone.*

* Dacă nu reuşiţi să dezactivaţi aplicaţia Găsire iPhone, este posibil ca Apple să nu poată efectua service pentru dispozitivul Dvs. Această politică se aplică pentru a evita ca persoanele neautorizate să repare dispozitivul fără ca să ştiţi. Dacă nu vă amintiţi ID-ul Apple şi parola, accesaţi iForgot. 
 


Garanţie după service 

Veţi primi servicii garantate, inclusiv piese de schimb, timp de 90 de zile sau termenul specificat în garanţia Apple (în funcţie de ceea ce acţionează mai mult). Oferim această garanţie după fiecare service la Apple sau la centrul de service "IT Service".

Informaţii de contact

Centrul de servicii autorizat Apple - "IT Service", este situat pe adresa:
Str. Calea Iesilor 10, MD-2069, Chişinău, Moldova.
Hot line: +373 22 509 777. Orar de lucru: Ln.-Vn. de la 9:00-18:00.
E-mail: servicedesk@dsi.md
Web: https://www.integrator.md/md/apple-service/
Facebook: https://www.facebook.com/AppleMoldovaAASP/