Manager achiziţii
Abilităţi:
  • Specialist în domeniul IT, echipament de birou şi soft
  • Cunoaşteţi limbile română, rusă şi engleză la un nivel înalt
  • Sunteţi o persoană sociabilă, responsabilă şi atentă la detalii
  • Sunteţi cunoscut cu detalii în cadrul participării la licitaţii
 Cu ce va trebui să vă ocupaţi:
  • Căutarea furnizorilor de echipament tehnic, soft şi servicii tehnice
  • Căutarea noilor furnizori şi lucru cu furnizorii
  • Pregătirea calculelor pentru echipamentul şi serviciile solicitate
  • Plasarea comenzilor de echipament şi servicii tehnice
  • Pregătirea ofertelor de licitaţie
 Condiţiile de muncă:
  • Program: Luni – Vineri, 9.00 - 18.00
  • Adresa: str. Calea Ieşilor 10 (Sculeanca)
  • Colectiv prietenos şi ambianţă plăcută de lucru
  • Loc de parcare pentru maşină sau bicicletă