Apple service
DAAC System Integrator – este unicul centru autorizat a dispozitivelor Apple în Moldova. Deservirea pe bază de garanţie a echipamentului Apple, anume producţiei iMac, MacBook şi iPad se realizează indiferent de locul achiziţionării (în cazul în care dispozitivul nu a fost vândut cu o garanţie limitată în regiuni). Întreţinere de garanţie a dispozitivelor iPhone este valabilă numai pentru telefoanele achiziţionate de pe teritoriul Moldovei de la distribuitorii oficiali, care sunt Moldcell, Bomba, Alina Electronics, MCS (în conformitate cu regulile stabilite de Apple). Experţii calificaţi ai companiei noastre au fost certificaţi şi instruiţi pentru obţinerea pregătirii necesare în deservirea, repararea şi setarea produselor Apple.
 

DIAGNOSTICARE

Diagnosticarea tuturor dispozitivelor se realizează gratis. Noi utilizăm metode de diagnosticare şi software elaborate de către producător. Diagnosticarea preliminară se realizează on-line pe site-ul Apple cu ajutorul unui program specializat.

REALIZAREA REPARAŢIILOR

Dacă rezultatele diagnosticării preliminare nu sunt evidente, înainte de reparare se realizează o diagnosticare mai profundă, rezultatele căreia le puteţi afla în decursul unei zile de lucru, după predarea dispozitivului dumneavoastră.
Apoi se realizează repararea sau se comandă piesele necesare. Reparaţiile se realizează doar de către experţi certificaţi în condiţii special amenajate conform standardelor Apple.
 

DIAGNOSTICARE REPETATĂ

După reparaţie, realizăm întotdeauna un test de control. Aceasta ne permite să ne convingem, că defectul a fost înlăturat.
 

MĂSURI PREVENTIVE

În cazul în care măsuri preventive sunt necesare, Clientul va fi oferit acest serviciu, care include: curăţirea sistemului de răcire, înlocuirea pastei termice şi alte proceduri necesare.  
 

DESERVIREA PE BAZĂ DE GARANŢIE

Reparaţia pe bază de garanţie se efectuează pe dispozitivele, care prezintă defecte, care nu sunt legate de încălcare regulilor de exploatarea dispozitivelor, impuse de către compania Apple.
 

Perioada medie de reparaţie constituie 2 zile lucrătoare. În cazul dacă este necesară comandarea unor piese unice, repararea dispozitivului dumneavoastră va dura aproximativ două săptămâni.


Ţineţi minte: dacă dispozitivul dumneavoastră prezintă urme de reparaţii neautorizate sau de deschidere, atunci în aşa caz statutul reparaţiei poate fi schimbat, iar în cazul dispozitivelor de tipul iPod, iPad, iPhone şi TimeCapsule înlocuirea dispozitivului va fi imposibilă.


Statutul dispozitivului dumneavoastră îl puteţi verifica accesînd link-ul următor: https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do

Dacă aveţi întrebări referitor la tehnica dumneavoastră, puteţi oricînd să contactaţi un operator la linia fierbinte +373 (0) 22 509 777.